-nazarozcn_ Tubashn185 cnm bebeğin pozisyonuna ve bebeğin kendisine göre anliyom yani ama net bisy diyemem cnm hayırlısı olsun
Sinemsyil Merhaba, rica etsem bana da cinsiyet tahmini yapabilir misiniz? (([https://resimyukle.io/r/R72k5C6c26](https://))))
Sevbebek sirinhanimmm bişey diyim mi yeni girdim sayfaya resime bakar bakmaz içime kız doğmuştu inş sağlıklı olsun da ❣️
Tugce1450 -nazarozcn_ 12haftalik canım , kese yuvarlak gibi olduğu icinmi erkek diyorsun nasıl olursa erkek yada kız oluyor mesela