Gonul_enes Bulut1907 bennnnnn😍 bizimde 6 eylul dedi doktorumuz ama 8 eylulede meyilliyiz biraz, bizim icin ozel bi gun oldugu icin…ama dururmu bilmiyoruz cunki benim 2 erken dogumum var
Mery16 Bizim de ikinci ve eylül ilk hafta içerisinde olacak büyük ihtimalle 🥰 hepimize saglıklı dogumlar saglıklı evlatlar canlar 🍃