Hilal-95 Veralynn ben hiç toplamadm getiryolar annem haşlıyor temizliyor buzluğa koyuyor kasa kasa baya sevıyo bızım aile 🤗
aslanreis Hilal-95 benim annemlerde sinoplu ay o çok güzel olur 😋 bi parça tadına bakın hamilesiniz sonucta cok canınız cektiyse ama mantar riskli bisey cokda yemenizi tavsiye etmem
iremgun Hilal-95 ayy en sevdiğim 😋😋 ben yedim ama hiç aklıma gelmemişti bir şey olabileceği. Doktora danışmakta fayda var sanırım benim hiç aklıma gelmemişti.
Hilal-95 iremgun ben yemedim catal aldım bitane okadar doğurunca yerim allah izin verirse ya ama sonucda köylerdeki insanlar böle beslenıyor biz çok takıyoruz ☺️
iremgun Hilal-95 valla en sevdiğim şey. Ve biz öyle dolaba falan koymayız pek sadece çıktığında bulabilirsek. Bir de memleketten çok uzağım. Bulduğum gibi yemiştim🙈🤣 bir de gerçekten et gibi faydalı bir şey derler kanlıca için😋
Hilal-95 iremgun aynen bızımkılerde der çok severler deli gibi 🤣 bende alıstım çok sevıyorum bıde esım sevmıyor evde yapmıyorm annem yapıyor ozaman yiyorum ama hamıleym dıye bı korktum yemedm
QOH Hilal-95 bizde ona çıntar deriz internetten baktım,baya her sabah omlete koyup yedim ben haftalarca bir şey olmadı
Hilal-95 QOH oo maşallah 🤗 keske yeseydım diyorum smdıde daha gectı artık baska zaman yaptırım et gibi valla🙈
H2hamide Hilal-95 ay canım benim cok tesekkur ederım.eşimin tayin sebebiyle kıbrıstayız keşke canım turkıyemde olsaydım buralar cok kotu😭🥲
Ceydacetin Hilal-95 canım ben ilk hamileliğimde istiridye mantarından zehirlenmiştim ki sürekli yediğim bişeydir doktor gebelikten olmuştur dedi
Hilal-95 Ceydacetin ay geçmiş olsun allah korusun bende tavukdan cabuk zehirlenrm çok düşük bağışıklığım benmde kaç kere yattım hastanede oyuzden braz korkuyorum valla ne yalan sölim takıntılıyım ya 🤦🏻♀️