Arkadaşlar ben 38+3 haftaligim. Bu sabah karnım ve rahim yerim yani organının orası o kadar çok sızladı ki size anlatamam sabah 6 50 gece uyandım resmen gece 3 de uyandım bebeğin yönü sağ taraftaydi hep ama başı hep aşağı da bugün yönü sol tarafına döndü ama öle bi sanci var ki organım ikiye ayrılıyor gibiydi 2 saat sürdü durdu bidaha oldu snra belime vurdu ağrı bu sefer yönünü sağ tarafa çevirdi sonra durdu Şimdi tekrar belim şiddetli bir şekilde ağrıyor ayriyetten kalçam da ayrılıyor yürümekte zorluk çekiyorum böle olup da akşam ya da ertesi gün doğuran var mı hastaneye de gitmedim sağ tarafım bazen ağrıyor sızlıyor snra hastaneye gidince sanci çıkmıyor üzülüyorum kızıma kavuşmak istiyorum hayırlısıyla dua edin bana bol bol lütfen hamis annelerim😊😍