Merhaba hanımlar 16+2 haftalık hamileyim ve maalesef ki 10 haftada kese etrafında kanamam başladı iki hafta öncede bebek kesesinin enfeksiyondan dolayı delindigini ve suyun kalmadığını öğrendim iki haftadır bebeğim hayata tutunuyor kalbi atıyor ama doktorlar sonlandirmaktan başka çare olmadığını söylüyorlar 4-5 doktora sorduk hepsi aynı şeyi söyledi ama ben bebeğimin kalbi attığı için sonlandırmak istemiyorum bir yandan da kese de delik olduğu için enfeksiyonum artıyor sürekli kan tahlili ile enfeksiyon takibi yapıyoruz havuç suyunu da kullandım suyu artsa bile delikten tekrar akıyor benim merak ettiğim bu süreçten geçen anneler oldu mu olduysa neler yaptınız kesesi düzelen bebeği kurtulan var mı veya bu haftadan sonra doktorlar doğum mu yaptırıyor kürtaj mi ne olacağına dair hiçbir fikrim yok pazartesi gününe kadar da doktor süre verdi bekliyorum şimdi