Clementinee Kızlar henüz 13 haftalık hamileyim göğüslerim inanılmaz kaşınıyor ve göğüs uçlarımın kuruyup kabuklandığını fakettim .. bu haftalarda böyle birşey yaşayan varmı. Ne kullanmalıyım uçların kuruluğu için bilemedim 🤷🏻♀️
Duygu0621 Clementinee bende 14 haftalığım , kaşıntı genel olarak oluyor çünkü göğüs kendini hazırlıyor ve büyüyor , onun için çare yok 😂 göğüs ucu için bişey olmadı bende daha onun için bişey diyemem
BusraUras Clementinee göğüs ucu kremi kullanın ya da çatlak kremi kullanıyorsanız ondan sürün göğüs uçlarınıza da. Ama sakin masaj yapmayın. Göğüs uçları doğum uyarıcı.
Duygu0621 Melek__55 senin yaşadıkların normal herkesin hamilelik süreci farklı ilerleyebiliyor , benim ilk gebeliğim vajinal bakımdan bir ağrı sızı bişey olmadı ama bel ağrısı ayakta fazla durursam oluyor ,
Sblatc Clementinee benimde kaşıntı çok oluyo karnıma çatlak yağı sürdüm ama göğüslerime ilk aylar sürmedim keşke sürseymişim alt kısımlar çatladı ondan kaşınıyo diye düşünüyorum
Duygu0621 Melek__55 benimde öyle ilk 🥰 endişe etme herşey allahtan gelir , burda bir sürü anneler var bizler birbirimize yazarak birazda olsa rahatlıyoruz ☺️
Clementinee Bsrahb uçlara Hindistan cevizi yağı sürsek olurmu acaba artık kaşıntıuo geçtim kuruması rahatsız ediyor daha 12. Haftada yara olmasın yani uzun bir süreç😅