27+3 günlük hamileyim ikinci hamileliğim ilk hamileligimi 32. Haftada doğum yaptım rahim ağzı kısa olduğu için ilkinde hiç ağrım olmadan direk suyum geldi öyle anladım doğumun olacağını ama bu hamileligimde yine rahim ağzı kısa dedi doktor erken doğum olacak dedi bu sabah uyandığımda kasigimin sağ tarafında hafif adet ağrısı gibi ağrı vardı ve belimde deayni ağrı vardı ama birden giren bı ağrı değil devamlı bir ağrı çok dayanilmayacak kadar da değil ama rahatsız eden bir ağrı neyse sonra ağrı sağ bacağımda da olmaya başladı kasık ağrım geçti ama belimin sağ tarafındaki ağrı ve bacağındaki ağrı sabahtan beri devam ediyor ne fazlalasiyor ne hafifliyor bu acaba doğum sancısı gibi birşey mi