Minikpandam1 Kızlar soner bebekten kapı süsü ve yastık yapmayı düşünüyorum ben bir ara sorduğumda 130 demiştiler şuan 160 sizler kaça yaptırdınız ?
Nurklc38 Minikpandam1 140 buldum bi yerde onu yaptırcam sanırım her yerde 200 tl baya pahalılar yaa 😂
hellobaby0 Minikpandam1 Soner süs bana da en son 130₺ dedi ama onların pleksileri düşüyormuş hemen bende makrome den yaptırmayı düşünüyorum
Zeynepa04 Minikpandam1 ben yatırdım gecen hafta geldi çok güzel olmuş 150tl kargo dahil hatta resim atabilirim
GulcanDongel Minikpandam1 kuzum ben yaptırdım pleksi olanlar 160,digerleri 130. Sana resim atıcam şimdi ben çok memnun kaldım, ilgisi alakaları çok iyi.
Minikcilegin_annesi_ Bende 2 ay önce sormuştum o zaman bana da 130 dediler erken diye yaptırmamıştım gerçekten 160 mı olmuş 😐😐
Tmerve hellobaby0 instagram da makromelikduvarlar diye bir sayfa var 160 170 tl ye yapıyordu ablam ordan yaptırdı. Bakabilirsiniz
Mucize_anne32 Canim ben yaptırdım ama ben pleksi yaptırmadım onlar 160 tl benn diger modeli kapıda ödeme imkanı ile 130 yaptırdım
Mucize_anne32 Benim kapi susumde yastigimda pleksi harfler susler varr yine de 130 tll doger bi pleksi modeller vardi kare falan onlara 160 tl dedii
Mucize_anne32 Minikpandam1 valla her gördüğüm posta ismini söyledim 😅benimki gibii her memnun kalan söylediyse zaten cunku hem ilgili hem cabuk geldii cokta güzel yapmışlardı
GulcanDongel Minikpandam1 25 mayıs da yaptırdım. resim yukleyemedim sayfasındaki resmi kopyaladım. Umarım görebilirsin. 160tl bu.