Ayaz25 Selam hanım 8+5 deyiz şuan doktor bugün ikisi arasında 4 mm fark var dedi endişeliyim varmı aramızda tek yumurta ikizi annelerimiz
zehranurr Ayaz25 çok normal. Tüm süreç boyunca ikisininde aynı boy ve kiloda olması çok çok zor. En başından beri benim bebeklerim arasında 1 hafta fark vardı hep. Doktorumda endişe edilecek bir durum yok ne olursa olsun tek plasenta ile besleniyorlar dedi.
Mlksglk Ayaz25 bende de boyu ve kilosu ikisi birbirirnden farklı kaldı ki iki bebeği birbiriyle kıyaslamak sizi de kötü etkiler sağlıkları iyi olsun yeter. Kontrollerinizi ihmal etmeyin doktorun her dediğini yapın büyüdükçe gelişicekler zaten