Ayın 17 sinde kovit olduğumu öğrendim konya 15 temmuz kadın doğum hastanesine yatışım yapıldı. Yüksek ateşle gittim ve psikolojim çok bozuldu ; kahvaltı olarak dört zeytin ve bir krem peynir veriyorlar asla su vermiyorlar tanıdığınız gelip güvenliğe bıraksın diyorlar ama güvenlikten yukarıya saatlerce gelmiyor ihtiyaçlarınız dört gün boyunca odaya paspas bile atılmadı tuvalete alkol sıkılmadı ateşler içinde yandım hamile halimle kaç kere aradım hemşireleri şuan işimiz var diye terslediler sıtma tuttu delirdim odanın içinde acıdan sonra bir kadın getirdiler yanıma yeni doğum yapmış yatırdılar aynı odadayız kadın yeni doğum yaptığı için telefonu hiç susmadı asla uyuyamadım herkes merak ettiği için aradı haliyle bebekte çok ağlıyordu gözlerim şişti artık uykusuzluktan ilk gebeliğim ve kadının kanaması da çoktu gördükçe içim bir tuhaf oldu her yerde boş oda vardı ama kirlenmesin diye almadılar aynı tuvaleti kullandık kadınla ama temizlik namına en ufak bir şey yapılmadı nts ye bağladılar beni ebe kıza dedim ki çok terliyorum kesem den su sızmıyordur değil mi terdir dedim çok merak ediyorsan aç bakıyım dedi orada hastalar var başka personel varken benimle resmen dalga geçti açamam dedim doktor kontrol edemiyor mu dedim ne biliyim ben dedi gitti . Bugün çok şükür ateşim düştü ve çıkardılar beni ama nasıl çılardılar biliyor musunuz 10 tane kadın bir asansöre bindirdiler yalnızca dört saniye içinde asansöre yetiş dediler yoksa çıkamazsın dediler bizim hepimizi negatif pozitif karışık tıktılar oraya ben defalarca dedim ki lütfen bebeğimin durumunı söyleyin kilo boy su bunları söyleyin dedim kadın doğumcunun acilde işi varmış dediler resmen tekmeyi vurdular kıçıma kendimi kapı önünde buldum ne bir ilaç yazıldı ne pozitif miyim negatif miyim bilgi verildi ben böyle şey görmedim ağlamaktan helak oldum sinirimden o kadar çok ah ettim ki onlara iğrenç bir hastane sağlık bakanlığına da şikayet ettim lütfen tercih etmeyin orayı bu rezilliği yaşamayın inanın çok kötüyüm toparlanamıyorım daha kollarımdaki damarları kaç kere patlattıklarını o patlayan damardaki kan çarşafıma yastığıma bulaştı değiştiremeyiz dediler o kan içinde ağlaya ağlaya bir başıma uyudum yazıklar olsun vatandaş olarak insan olarak hakkım varsa da haram zıkkım olsun .