Edaa2021 Sağlık çalışanıyım ve 7 haftalığız, 12. Haftadan sonra doktor önerisini dikkate alarak aşı olmayı düşünüyorum. Aşı olan anne adaylarımız var mıdır? Hangi aşı oldunuz ?
Nuray-5886 Edaa2021 sanırım 5 aylıkken yaptırmıştım şuan 36 haftalık oldum biontech yaptırmıştım çok şükür bi yan etkisi ile olmadı sadece hafif bi baş ağrısı ve çok hafifte kol ağrısı oldu ağrı kesici ile geçmişti 🙃
NurCeren00 Edaa2021 ben sinovac oldum. 2 doz. Pıhtılaşma olduğu için riske girme dedi doktorum. Doğumdan sonra biontech düşünüyorum
perilice123 Edaa2021 ben altıncı ayda birinci doz biontechimi oldum haftaya da ikinci dozumu yaptırıcam. 3. Ayda da corona olmuştum. Aşıdan sonra sadece 1 gece falan kolum ağrıdı biraz üstüne yatamadım başka da bir yan etkim olmadı. Ama emin olun tetanoz aşısı daha çok kol ağrısı yapıyor yani bence korkulcak bir yanı yok.
Alone Edaa2021 kızım kreşe başlayacak ya aşı ya da her hafta pcr testi dediler bende dün biontech oldum 28 haftalığım. Henüz bir yan etkisi olmadı. Ama kızım yrn gözünden ameliyat olacak ve aşı kartım henüz olmadığı için pcr testi istediler bugün gidip yaptırdım ama inanın her hafta orda test yaptırırsak ztn kesin covid oluruz iyi ki aşı yaptırmışım dedim yoksa her hafta ben o teste gidemezdim
Edaa2021 Nuray-5886 bende kararsızım hangisini yaptırsam diye , belirtilerinizin hafif geçmesine sevindim 😊
biyologul Hafta ilkini 18. Hafta ikincisini oldum biontec oldum bi sıkıntım olmadı kol ağrısı dışında 🙏🏻
SahraKubra Ben henüz hiç aşı olmadım ama 6 Eylülde okul açılıyor iki günde bir pcr testi yapmak çok saçma geliyor bakalım 3 ay bitince soracağım doktoruma
Catber Sinovac oldum, bu akşam ikinci doz var. 35. Haftadayım. Doğumdan sonra da biontech olmayı planlıyorum lohusalık geçince.
Edaa2021 Geçen yıl Kasım’da covid geçirmiştim , gebelikte aşı olmadan önce hiç covid geçirmiş miydiniz ?
Nry0682 Henüz hicbir aşıyı olmadım 33 haftadayız.İnşallah dogumdan sonra.Doktorum tansiyonumdan ötürü olmamı istemedi.
candanx geçen yıl kasımda eşim kovid geçirdi sizin gibi. bana bulaşmamıştı canım. ama eşimde 2 doz sinovac oldu
leylo29 Edaa2021 Canim bnde11+3gunluk gebeyim doktora danistim dün onermedi bna cok agir geciyor dedi bnde ne yapsam sasirdim yani nezamn olsam mi olmasam mi bilemedim🙄
yuvamerve17 Edaa2021 ya bana da doktorum olabilirsin dedi 34. Haftam da sormuştum herhalde ama içime sinmedi doğumdan sonra olmayı düşünüyorum