Edibeda Merhaba hanımlar 23+4 üm ve ne yazıkki haftaya stent taktırıcam çok çok korkuyorum ama şu anda çok agrı cekiyorum stent taktırıpta rahatlayan varmı ve stentden sonra nasıl geçti hamileliğiniz