Meraba kizlar 37 haftam yani persembe gibi uzun bi maratonun ardindan sezeryan oldum . Bendeki sorun bebegim gelismiyordu sebep yoktu en son boyu 45 cm 2100 kg ve bascevreei geriydi tum olculer geriden geliyordu ve ailede kisa zayif yok qben doguma 34 haftaya uyumlu ysptim kan akisim felan iyiydi ama yok almiyor aklimiza qcaba hastami almiyor down sendromu cigeri gelistimi ha tabiki oyleolsa kabul etmicekmiyfim evladim ama saddce annelik galiba korktum uzuldum Allaha sigindim hep yinede doguma bile nefes alsin aglasin yeterdiye girdim bi geldiki bi prenses pamuk gibi evet zayif ama cok saglikli hemencik yanima verdiler ama suan esimle benim rh uyumsuzluktan 7 olmasi gereken sariligimiz 8 cikmis doktor zayif oldugu icin kalmasi daha iyi dedi suan orda 1 2 gunluk tedavi goruyor gercekten hamilelellik hem coook gusel doya doya tadini cikarin bence hemde korku bi kapali kutu bi mucize gelecek size en guseli bence Rabbime siginin tevskull en onemlisi gelisim gerisi diye uzulmeyon varsin zayif varsin kisa kucuk olsun saglikli olsunda gerisi onemli degil icime doknek istedim bol bol dua edin Rabbjmden ne gelirse 🥰❤