Kızlar 37 haftalık hamileyim. Burada sizden yardım isteyebilmek için affınıza sığınarak detaylı yazıyorum sıkıntımı. Dün öğlen birden bire makatımda bir acı ve bir şey var hissi başladı. Öğleden sonra duş alırken elim ile kontrol ettim ve bir şişlik var makatımda. Sonrasında eşim baktı ve basur olduğunu anladık. Sabah erkenden kendi doktorumu aradım, kendisi genel cerraha görünmem gerektiğini iletti. Ama uygun randevu bulamadık cerraha ve malum bugün cuma. O kadar çok canım yanıyor ki bütün gece sızısından uyuyamadım. Kalçamın üzerine oturmak bir hayal. Forumda arattığımda anestol pomad ve procto glyvenol karıştırıp sürenleri gördüm, aldık denedim. Gece de pamuğa zeytinyağı koyup tampon yapması için makatımda bırakmıştım.
normal doğum yapmak istiyorum ama bu acı ile Nasıl olur bilemiyorum. Var Mıdır bunu yaşayan, atlatan, çözüme kavuşturan. Önerilerinizi bekliyorum lütfen ☹️