Selam güzeller güzeli annelerim ve anne adaylarım ♥️
20 aylık bir kızım var ve 4 gün önce tekrar hamile olduğumu öğrendim ☺️ Önce idrar da çıktı sonra kan verdim orda da beta hcg 320 küsürlerde çıkmıştı … benim kızımdan önce iki tane kaybım ve riskli gebelik grubuna girdiğim için takipte kalmam gerekiyor her iki üç güne bir filan değerler yükseliyor mu nasıl seyrediyor diye bu sebepten dolayı ilk kanı verdikten iki gün sonra tekrar kan verdim ve sonuç beta hcg 1187 çıktı. Normalde bu değer her iki veya üç güne bir ikiye katlanması gerekirken benim hesapladığım haftaya göre bu değer çok yüksek yani şu an 4. Haftadayım ve iki gün ara ile ilk değer 320 küsür ve ikinci değer 1187.
Bu konuyla ilgili tecrübesi olan veyahut benim durumumda olan anneler var mı? Varsa benimle tecrübesini paylaşırsa çok sevinirim ♥️