Gozde222 ben sana şöyle özetliyorum doktor ne yazarsa o eğer sen istesen bile doktor çatı darlığı şu bu yazarsa almıyorlar ama doktor direk isteğe bağlı diye yazarsa alıyorlar çünkü doktor dan aldığın evraklarla hasta yatış yapıyorsun ve sana ücret çıkarıyorlar @