Aleynattt Kızlar merhaba bu 32. Haftadayım bu zamana kadar bio oil yağ kullanıyordum bu haftadan sonra normal bebe yağı kullansam çatlak olur mu sizce
sumeyraballl Aleynattt ben kullandım her yerim mor mor çatladı canm ama belki bünyeyle alakalı da olabilr bilmyrm
Alpertunga Günlerdir araştırıyorum ama hala kafamda netleştiremeyen,,Yenidoğan şampuan ve yağı önerirmisiniz,,
Gizemin-minnakI @Aleynattt son zamanlar da da çatlayan var canım o kadar kullanmışsın bence devam et . Ben lıeraclA beraber onu kullanıyorum . Bio oil gerçekten çok güzel nemlendiriyor .