Busra333 kilolu da olsa doğum yüne kolay oluyor pelvise kafası girdimi biraz pıt kayıyor hemen diyor doktorum yani öyle düşünme … 37. Haftayı devirirsen pek küvez olmuyor deniyor ben kanama geçirdim üstüne erken doğum riski dendi yani moralimi bozmadım şükür 36. Haftamdayım … ondan dolayı stres yapma zaten bebek gelmek isterse gelir o hazırdır yapacak bir şey yok demişti doktorum