Nundiyebiri Busra333 9 saat suni sancı çektim bebek hiç ilerlemedi aksine yorulunca kalbi sezeryana aldılar
Busra333 Nundiyebiri hmmmm ama herkesin suyu da kendiliğinden gelmiyor ki çok zor geçirenler de oluyor. Mesela en son arkadasım doğum yaptı 1 hafta önce o kadar kolay geçirdi ki doğumu bebişi minyondu ama dediginiz gibi suyu geldi nişanı geldi :)
Busra333 Burcu4135 çokta fark yok ki canım aramızda benim 2 gün önde olduğundan 200 gram bile yoktur arada. Doktor bişey dedi mi size
Busra333 ElifBademmm maşallah canım çok güzel 😊😊 sağlığı iyi dimi şükür ? Bir de normal doğum oldu dimi
Selcansahin33 Sizin bebeğin kilosu iyi bence 33+6 da 2617 gram dedi bize ama 2 hafta önden gidiyor dedi suab 2300 2400 olması gerekiyor demişti doktorum böyle giderse normal doğumda zorlanırken dedi suan 36+2 yiz salı günü kontrolüm var çatı muayenesi olucam bakalım ne dicek 9 gün önce 2900 falan demişti doktor suan kaç oldu bilmiyorum ona göre doğum şeklimiz belirlenecek muhtemelen
Busra333 Selcansahin33 ooo maşallah tombişmiş bebişiniz :))) biraz önde gibi ama olsun sağlıklı olsunlar da
Nelmali Busra333 34. Haftada 2100 gr di benim kızım da geriden geliyor 9 gün kadar haftalık gelişimi kontrol edecekmiş doktor 35+5te 2400 olmuştu gelişim geriliği ve geriden gelme farklı terimler korkulacak bir sey yok dedi
Busra333 Nelmali hadi ya 🙄 bana hiç gelişim geriliği demedi hatta normalde 34+3 tüm. Ultrasona göre de 34 yazıyordu tam yani 3 gün sadece. Doktorda haftasıyla uyumlu ne iri me küçük bir bebek dedi öyle diyince içim rahatladı şükür. Ama size gelişim geriliği demiş aynıyız siizinle neredeyse
Yesil1 Busra333 34/2′de gittik kontrole 2500gr dedi; fazla kilo almasın diye vitamin desteğini 3 günde 1e düşürdü benim doktorum. Bu haftalardan sonra kilo alımı artacak, normal bence şu anki ağırlığı 🥰
Busra333 Yesil1 Allah Allah ya ee benim de doktor vitamin takviyesini kesti sadece Demir e devam dedi. Ama o zaman şimdi kilo almayacak mı bebeğim zaten minyon 2250 🥺
seldaas Busra333 36+3 te şuan 2,400 gram doktr böyle giderse 37 38 de doğumu planlarız dedi😕 haftası yüksek olduğu için küveze alınmıyormuş fakat emme refleksi gelişemediğini için zor oluyormış doyması. İnşallah kilo alırda 40 a kadar beklerler
Busra333 seldaas hmm benziyor kilolarımız canım benim de 2250 34 +3 muhtemelen 36 da benzer bi kiloda oluruz insan biraz üzülüyor işte… tabi ki şükür Allah a bin şükür çünkü önemli olan saglıkları.
Busra333 Aslisila 3000 çok güzel 😊😊😊😊 insallah :) bende 8-9 kilo aldım henüz imsallah çok kilo almayız son 1 ay 😟😊
Susamtanem2 Busra333 Dr sorun yok demiş bız ondan daha iyi bilemeyiz ki ama bence normal 33 de 2100 anca çıktı ki benim geç döllenme haftasıyla uyumlu değil
Burcu4135 Busra333 bizim plesenta da kanama varmıs biraz. Suyumda da sızıntı. Kontroller normal cıkarsa 37.hafta da alınacak suda sıkıntı devam ederse 36.hafta da alınacak. Ama bu hafta 200 gr aldı öncekınde 100 biraz duzelme var gıbı sureklı yemege dadandım.
Selcansahin33 Busra333 inşallah inşallah evet ya biraz öyle doktor hamur işi yeme tatlı yeme dedi dikkat etmeye çalışıyorum ama simit cok severim arada yiyorum yani omega 3 kullanıyordum onu bıraktırdı 😅😅
hugeeyedgirl Busra333 lütfen kıyaslamayın, bebeğin boyu, kilosu sizin ve eşinizin boyu-kilosuna da bağlı. Doktor iyi, uyumlu dediyse buradaki kimse aksini söyleyemez ki 😌 sağlıklı olsun, daha ne olsun? ☺️
Busra333 hugeeyedgirl doğru söylüyorsunuz Allah bin şükür sağlıklı desin ne cinsiyeti ne botu önemli değil. Ama insan kendini sorguluyor iyi bakamadım mı da kendime kilo alamadı diye suçladım kendimi 😶🙄