Melek0586 Kızlar ben hem oksapar hem coraspin kullanıyorum 2. Hamileliğim ilk doğumum normal oldu ama bu daha çok yeni olduğu için soramadım acaba normal doğum yapma şansımız varmı bilgisi olan doktoruna soran varmı acaba bu arada ilk doğumumda kullanmamıştım bu ilaçları
gokcekocyigit07 Eğer çatınız uygunsa, bebek uygunsa, her şeyden önce nasipse elbette normal doğum yapabilirsin, bende kullanıyorum her zaman, normal doğuma engel bir durum yok zaten doğuma yakın doktorunuz sizi ilaçlar konusunda yönlendirecek, hiç stres olmayın 🤗
Melek0586 gokcekocyigit07 teşekkürler inş normal yapılabilirim ben yapılamaz diye duymuştum bidahaki kontrolünde sorucam doktorum