Merhaba güzel hamişler ben 13 +6 dayım 8. ve 10. Haftalarda kanamalar yaşadım şuan çok şükür bitti kanamam ilaçları vs kullanıyorum doktorum düşük riskin azalarak devam ediyor dedi tatili sorduğumda dikkat etmem şartıyla izin verdi. Deniz suyundan korkuyorum düşük yaptırır mı acaba Allah muhafaza çünkü biraz zor zamanlardan geçtim ama şuan toparladım yarın tatile çıkmayı planlıyoruz sorum şu hamileliğin belli döneminde risk ya da kanama yaşayıp tatile çıkıp denize giren annelerimiz var mı acaba tecrübelerinizle buraları yeşillendirirseni sevinirim 😊