Mehtap53 Kızlar bisey sormak istiyorum 2 gündür sağ kasigim ağrıyo genellikle ayağa kalkarken yürürken falan oluyo neden oluyo acaba 16 haftalık olduk bugün inşallah bi sıkıntı yoktur