Şu olay ne kadar saçma ya sadece 1 refakatçı olur diyorlar eş de dahil , eş haricinde değil :( annem kalır diye düşünüyorum eşim fazla anlayamayacağı için anne daha uygun diye düşünüyorum daha ilk gebeliğim 😂 nasıl oluyor bilgisi olan var mı eşimin ailesi eşim görecek bebeği sonra direk gidecekler mi öyle mi oluyor ? Bu arada 30+2 haftalık hamileyim Esenler medipolde doğum yapacağım