Ygmra Kızlar 38 +5 günlük hamileyim 3 cm açılma var kasıklarıma ara ara kramplar giriyor ve kımıldayamıyorum doğum belirtisi olabilir mi bu kramplar :(((
momof3 Ygmra Bende de aynı 3-4 cm açılma var evde bekliyorum ara ara gelip gidiyor hiç düzenli değil keşke düzenli olsa 😔
Mery16 Ygmra dinlen bol bol uzat ayaklarını yat canım acılman var madem en azından 39 artılara geçene kadar normal olacaksa dogumun vakit var az daha
Ygmra Mery16 doktora gittim iki gün aralıklarla ilk gittiğimde de 3 cm iki gün sonra hala 3 cm dedi inşallah normal olur ya bekliyorum bakalım
Ela20 Ygmra ağrının şiddeti artar sıklığı artar beliniz ağrır ıkınma isteği gelebilir yatınca hafiflemez ağrı. Artıyor mu yatınca geçiyor mu takip edin
Mery16 Ygmra herşey yolunda giderse acılman da baslamıs normale dogru bir gidisat var senin icin inşAllah 🥰 hayırlısıyla gelsin saglıkla bebeklerimiz