Papatya_38 Minaminisi Aynen öyle , rahim de açıklık var dedi yürümek yasak sakin rutin hayat dedi , bazı doktorlar sezeryan olma isteğini kabul etmiyorlarmis bakalım bnde diycem
Minaminisi Papatya_38 anladım canım aman dikkat et o zaman. Hakkınızda hayırlısı olsun, bi avazda inşallah gelsin bebiş🌸