Nisanurr Benim ki doğum yapana kadar geçmedi ve bunu sakın ihmal etme benim doktorum çok önemsemedi Bebeğim doğduktan sonra ondada idrar yolu enfeksiyonu çıktı 10 gün hastanede yattık benden geçiş meğer 😞 salak doktorum yüzünden