Ben ilk üç ay kullandım progestan. Ara ara aktif genelde kahverengi kanamam vardı. Bol bol su içip ayaklarınızın altına yastık koyup uyanabilirsiniz. Hafif ve sağlıklı şeyler yemeye çalışın. Bol bol süt ürünü sarımsak soğan yiyip (dogal antibiyotik) fitil olarak atınca uzanın kalkmayın. Peçete koyabilirsiniz iç çamaşırınıza
hemen geçmiyor maalesef. Bu kanamaların çaresi bol boş uzanıp dinlenmek…