Bernabadeberra sunashn50 normal bence benımde 24 haftalık 750 gram ben de yemek yıyemıyorum ama bol bol kefir muz süt kaşar yumurta tukettım faydası cok var
sunashn50 AnayimBenAna_ gayet normal olduğunu söyledi fakat ben midemden aşırı rahatsızım yemek yiyemiyorum doğru düzgün ve sağlıklı beslenemiyorum ne kadar yesemde geri çıkartıyorum biraz endişeliyim açıkçası
AnayimBenAna_ sunashn50 yoğurt yemeye çalış bolca bide kuru şeyler canım benim 22 hastalıkken 470 gramdı ama şuda var her bebeğin kilosu her kadının hamileliğinde olduğu gibi kendine özgü :) dr normal dediyse içini ferah tut
Deletedmom27272 Bende 17 de 243 gr bende çok kusuyordum hatta 2 kg vermiştim detaylıda tam 22 haftaydı 510 gr olmuştu
0322sukran sunashn50 moralinizi bozmak istemem ama haftasına gore gerii doktorunuz açıklama yapmadı mı bununla ilgili 20 hafta da 360 gram olması lazım
sunashn50 0322sukran ben kendimde 56 kiloyum endişeliyim açıkçası 20. Hafta dayım 4 kilo almışım hamile kalalı
minikkusummm sunashn50 20+3 haftaligiz 320 gram olmus oglum, doktorumuz haftasiyla uyumlu demisti sizinde cok fark yok bence
Didemf sunashn50 bence endişelenmeyin önemli bi problem olsa doktorunuz söylerdi içinizi ferah tutun bende çok yemek yiyemiyorum süt yoğurt meyve kuruyemiş tüketmeye çalışın bol su için bebeğiniz gerekli vitamini alıyor zaten
Didemf sunashn50bende çok kilo almadım 21. Haftadayım 59 kiloyum 3 kilo aldım toplam önemli olan bebeğin kilo alması
0322sukran sunashn50 endiselenmeyin doktorlar bi hafta geri bi hafta önde olabilirler diyorlar muz ceviz süt her gun tüketmeye çalışın bebege kilo aldırıyor sağlıkla kucağınıza alin insAllah :)