Kızlar doğum yapanlar bilir mi o yüzden soruyorum. 37+5 haftalık hamileyim. İki haftadr normal doğumum kolaylaşsın dye sürekli kendimi ev işine verdim. Galiba çok vermişim. Dünden beri karnıma adet sancısı gbi ağrı çöküyor. Kasıklarım belim karnım bi anda böyle adet olurken hafif kasılır kıvrandırır ya öyle oluyor bi anda kanamam gelecekmiş gibi hissettiriyor. Merak ettiğim şey bu haftalarda normal mi böyle hissetmem. Yoksa sahiden doğum sancısı mı . Dünden beri en az 7,8 defa girdi böyle . Nişan veya suyumda gelmedi. Pazartesi kontrolüm vardı ama merak ediyorum bu doğum sancısı mı yoksa herkeste mi oluyor bu haftalar