Sifakoc282 kanama olmadığı sürece bide kıvrandıran şiddetli sancın olmadığı sürece korkma ben çok çektim gece gündüz sancım ağrım oldu kaç kez gittim yerleşme ağrısı dediler 7. Haftada geçti . Her gebelikte düşük riski var zaten dikkat etmek lazım fazla yorulma ağır kaldırma bol su iç Allah’ın izniyle bir şey olmaz . Sağlıklı bir bebekse tutunur zaten ama bir anormallik varsa naparsan yap düşer o yüzden evham yapmamak lazım