Gizmom hayat kurtarıcı bir bez bebekken kundak olarak kullandım kızımda terletmiyor. Alt açma olarak kullandım dışarda,yatılı biryere gittiğimde banyo havlusu olarak kullandım çünkü 5 dk da kuruyor . Kızım her kaka yapışında poposunu yıkıyorum kurulamada kullanıyorum yazın üzerini örtüyorum , bebek arabasının üzerini kapatıyorum uyuduğu zaman , çarşaf olarak kullanıyorum vs herşeyde elim ayağım diyebilirim 😄 şimdi oğluma aldım 4 adet daha trendyoldan ama lcw nin müslinlerini daha başarılı buluyorum