Gizmom Arkadaslar her izlediğim videoda yada her öneride müslin bezlerin öneminden bahsediyorlar sizcede gercekten bu kdr cok önemli mi? Ben ekimde doğuracağım incecik şeyi hangi amaçla kullanabilirim?
BusraUras Gizmom ben reflü yatağıma seriyorum puseti örtebilirsin bebeğini bir yere götürdüğünde üstüne koyabilirsin kışta olsa. Brn yazın doğurdum o yüzden bol bol kullandım. Çokta memnun kaldım.
Minaminisi Gizmom her müslin kaliteli değil bu arada. Kumaşçıdan sipariş vermiştim pamuklu karışım. O kadar güzel çıktı ki, mendil olarak kesip makinede dikeceğim. Ekstra mendil almayacağım ben. Ama çok gerekli mi hayır. Alt açma bezinden tutun yaka bezine kadar kullanılabilir. Yaka puset örtüsü falan. Çok inceleride var ama benim bebeğimde kış bebeği olacağı için kalın cinsinden aldım. İlk bebeğimde yoktu mesela müslin bezler.
Mom789 Valla 6 7 tane var cok iyi ya kundak yapiyorum,puseti ortuyorum,pusette altina seriyorum,bir yere gidince yatacakds altina seriyorum,sicakss ustunu onunla ortuyorum ,emzirirken biri varsa onunla perdeliyorum 😂 daha bi cok sey 😂
Gizmom Minaminisi hepsini ayrı ayrı aldım o yüzden gereksiz geliyoda olabilir yaz bebeği olsa belki üstünü örtersim
YuvarlanamayanPandaa Gizmom ben 2 tane aldım kundaklama amacıyla kullanacagım başka pek işe yarayacagını sanmıyorum
Mom789 Gizmom aman o zaman alma gerek yok ben direk bundan aldim hicbirine ihtiyacim kalmadi 😂varsa alma hic bosuna
Lokumunannesii Gizmom Bence el altında bulunması gereken bir ürün kızımda çok kolaylık oldu herşeyden önemlisi yazın sırtındaki teri çekiyor puset örtüsü olarak kullanıyorsun alt açarken kullanıyorsun daha bi çok şey bir anne için çok çok önemlı
Misto Gizmom ben ilk bebeğimde müslin bez ne bilmezdim.Onun yerine hep ince penye battaniyelerden kullandım kundaklamaya olsun alt açmaya olsun pusetin arabanın üzerine örtmeye olsun penye battaniye kullandım.ikinci bebeğimde tanıştım müslinle ve birtane aldım.Yaz bebeği benim bebeğim birçok yerde kullandım o kirlilikteyken gene penye battaniyelerden kullanıyorum aynı işi görüyorlar
Cennet-polat Gizmom yok canım Ekim’de dogurcaksan alma bence yazın sıcağında çocuklar çok bunaliyor onun için iyi ama kış bebeklerine gereksiz olduğunu dusunuyorum
Minaminisi Gizmom yok canım çok gerekli değil. Herşeyini aldıysan alma sakın. Ben sadece mendil yapmak için aldım. Alt açma bezini zaten hazır kullanacağım. Daha pratik. Yaka mendillerim eksik zaten, onlarda çok lazım oluyo kızımdan tecrübeliyim😊
YuvarlanamayanPandaa Gizmom almazdım da birini şokta 10 tl ye gördüm birinide sırf üzerinde çok tatlı peri kızı var diye aldım 😂😂