Yaklaşık 7 gun cok şiddetli bir ishal yaşadım. Mide bulantisi ve kusma eşliğinde. Sık sık doktora gittik 2 günde bir serum takıldı bebeğe zarari olmasın diye. 17+5 teyim. Enfeksiyin hastalıkları bir şey varmış ama azalmaya başlamış bu yüzden ilac da tavsiye etmiyorum dedi fakat 2 gun aradan sonra yeniden başladı şikayetlerim. Ankara’da bu sıralar salgın da varmış. Benzer durumu yaşayan ve evdeki yiyeceklerle çözebilen var mi ?