Aysemre1 akşam 9 gibi sancım arttı evdeydim gece 4e kadar zor dayandım resmen kızımın kafasının aşağı da olduğunu hissediyordum yürüyemedim hastaneye giderken bide inat ettim ben gününü aldık o gün doğsun diye gitmedim akıl işte sizin belli mi doğum nasıl olacak