Merhaba. Bebeğimde gelişim geriliği var şu an 37+4üm yarın sezaryen doğumum var gelişmediği için alacaklar yarın. Bazen ne yaparsanız yapın olmuyor ben çok vitaminler ilaçlar denedim. Beslenme düzenime çok dikkat ettim ama olmadı. Her şey olacağına varıyor bir gelişme geriliği varsa bebek bunu zor kapatıyormuş