Meliskam Kizlar 26 haftaligim aşiri tatli seyler yiyorum canim çok fena cekiyor durduramiyorum kendimi🥺 bu haftaya kadar 6 kq aldim.. napiyim ben 😬
AnayimBenAna_ Meliskam bendede durum aynı ve hamile kalmadan önce tatlı asla yemezdim 25 haftalığım bendede bi iki haftadır var bu durum birde eşimin pastanesi var gidip gidip alıyorum bişeyler sabahları nutellayı önümden almaya başladı artık :) kiloya gelirsek ben 9 kilo aldım :)
Gulceefe-00 Meliskam sizin yine iyi tatlı yediğiniz için kilo almışsınız ben tatlı çok yemedigim halde 24. Haftada 6 kilo aldım dikkat edin tabi ama kiloyu çok da problem yapmayın burada az kilo aldığını yazanlar kadar çok fazla kilo alıp da onları verdiğini yazanlar da var inşallah biz de verenlerden oluruz 😅
lentil Meliskam bu kadar dediğin gbi yiyp sadece 6 kilo aldıysan helal olsun valla ben 26 haftaya kadar 3 4 kere tatlı yemişimdir 7 kilo almştm 😂😂😂
Meliskam belisslinaa bugun son diyorum yarin bi bakiyorum yine dalmışım tatliya 🥺🥺🥺 65 kqim simdilik bu gidişle 100 kqla doguma girerim 😬 hakketen bi dur demeliyim ben buna 🥺
belisslinaa Meliskam yemediğime bin pişmanım o brownileri 😄😄 şimdi çocuk doğdu duş almaya zaman yok yiyin için gezin göbişim vardı kocaman şimdi kalmadı hiçbir şey 🤣
Meliskam AnayimBenAna_ aynen ya tatli hiç sevmezdim annem zorla çayla verirdi 1 tane onunda yarisini yerdim 😐 simdi ama ne kadar varsa hepsini yemezsem uyuyamam 🤣🤣🤣 gece saat 3 ben kalkip evde tatli arayışına çıkıyorum 🤨
-hilal Meliskam 21 haftalık oldum 43 kiloyla başladım şuan 53üm ayıptır söylemesi iki tane waffle söyledim oturmuş yiyorum 😂😂😂
mrsflowers -hilal bende 43 le kaldım 30 oldum 51 kiloyum tatlı ağzıma sürmediğim halde nerden geldi bu kilolar 😂
Esmakorkmaz Meliskam aldığın kiloya göre haftan normal aslında. Aşırı bi kilo alımı olsa tamam da tatlıdan uzaklaşman gerekecek kadar aşırı değil bence.
H_myra1 Meliskam bence çok almamışsınız yiyip kilo almakta en özgür oldugumuz zaman hamilelik bence çok zararlı şeyler olmadıgı sürece yiyin ben yiyorum 😂dogumdan sonra zaten veriyorum o rahatlıkla yiyorym birdaha böyle özgürce yiyemicem biliyorum çünkü 🙈
H_myra1 Meliskam o zaman artık çok tatlı yemeyin yeşillige dalın😂en güzel kilo yapan şey yeşillik ve su👌🏻
fenperest Meliskam seker yerine dogal tatlandiricilar deneyin, mesela bal, hurma gibi. Metro marketlerde hurma puresi satiliyor. Hemde katkisiz ilavesiz. Onu alip tatlilariniza ekleyebilirsiniz😊
BusraUras Meliskam ye gitsin 😅 14hafta sonra doğum var zaten yolu yarılamışsın maşallah. Ben bütün hamileliğim boyunca günde 1 porsiyon yedim tatlıyı 3600gr çıkardım atlıyı 🤣 bu arada şaka bir yana 22kg de aldım sen yine de dikkatli ol bir porsiyon çu böl iki günde ye.
fenperest Meliskam birdeee sekere insan vucudu zehir muamelesi yapar. Yani siz hamilesiniz ve vucudunuza zehir aliyosunuz. Sigara icmek gibi dusunun, bebeginize zarar verdiginizi dusunun ve kendinizi kontrol altina almaya calisin😊
AnayimBenAna_ Meliskam gece üşenirim kalkmaya ama geçenlerde eşimi gönderdim mutfağa kendime şaşırıyorum yani görende beni tatlı delisi sanıyor ama hiç sevmezdim şimdi nerde çikolatalı bol kremalı tatlılar ben oradayım birde bu hazır pudinglere sardım alpellanın çok güzel valla eşimden hergün istiyodum geçen istedim baktım koliyle almış😂