Kızlar 20 haftalık gebeyim karaciğer enzimlerim yüksek cıktı vee uzman doktor yok ikidir asistanlarda pek anlamadılar bana gebelik zehirlenmesi olur vs dediler ilerde şimdi tansiyon takibi yapıcam ve dahiliyeye gidicem inşallah başina böyle bişey gelen var mı