Kordon kanı ve kordon saklama bankası ile görüştüm. Kafama takıldı. Sizce gerekli mi ? Başlangıçta 5 bin giibi bir masraf yapıyoruz sonrasında senelik 1200-1500 küsür. Aylık 150-200 tl civarı oluyor. 15 sene işe yarıyor. Ama türkiyede böyle bir konu yok devlet ya da sağlık bakanlığı değil, özel kordon bankaları yapıyormuş bu işi. Kâr amacı da güdüyor olabilirler yazıyordu bir yerde. Türkiyede bununla ilgili prosedür yokmuş varolan özel şirketler de yurt dışı prosedürü kullanıyormuş. Hatta bu kâr amacı gütme olayı yüzünden İtalya’da 2002 yılından sonra kordon bankası olayları yasaklanmış. Ve bir sayfada da kişinin kordon kanının kendisini iyileştirme ihtimalinin binde bir ile iki yüz binde bir olduğu yazıyor. Kafam karıştı bilginiz varsa konuşun hanımlar. Yapmalı mıyım yapmamalı mıyım? Bu sıkışık zamanda bebek olacak bir sürü masraf. Sonunda ya kordondaki hücreler öldü derlerse? Tam gerektiği zamanda…. ? Kafam cok karışık işe yarayacak olsa inanın 1 dk düşünmem. Ama yaramama ihtimali var, kandırılmak var.. sonuçta özel şirket 10 sene sonra bu şirket batsa kime hesap sorarım onca ödeme yapmışım? Ya da kordon zarar görse kime hesap sorucam bilemedim.