sehri_hzr Kızlar normal doğumdan sonra o dikişler düşünceye kadar çok özür dileyerek kabız VS olursak nolacak evde kauınvaldiem falan var hiç rahat çıkamıyorum tuvalete 😔😔😔çok tedirgin oluyorum
gokcekocyigit07 Sezaryan oldum daha önce ve doktorum kabız olup zorlanmamam için musil yazdı, doktoruna danışarak ilaç alabilirsin