oznuryakup44 söylemeyin kimseye kaç haftalık olduğunuzu insanlar çok garip her şeye bir yorum yapmak herşeyi eleştirmek zorundalar gibi davranıyorlar bebek bu en çok 42 haftayı görür yani nedir insanların beklentisi anlamak mümkün değil takılmayın boşverin hamilelik hormonları da insanı coşturuyor takılmayın herşeye çok iyi şeyler düşünün yoksa bebeğin geleceği varsa da stresten gelmiyor 🤧