Dün şeker yüklemesi için gittim. Hem kontrolüm vardı hem de dedim onu da yaptırayım. Normalde 22. Haftamda çağırmıştı doktorum ama cenazemiz oldu gidemedim 25. Haftamdayım şimdi yaptırabildim. Annemde hem açlık hem tokluk şekeri olduğu için de bende de gebelik şekeri olabileceğinden çok önemsedim bu durumu. Şükür ne açlıkta ne toklukta sıkıntı çıkmadı🥰🙏🏻 Öncelikle açlık şekeri ölçümü için kan alınıyor. Bunun için bir gece önceden yiyip içmeyi kesmek gerekiyormuş ben de o şekilde yaptım. Sadece su içtim o da kalorili şekerli bir şey olmadığı için. Kanı aldıktan hemen sonra 75 mg şekerli su gibi bir şey verdiler iki ayrı pet bardakta. Diğer hamişler gazoz gibi bişey verdiler falan diyodu bana hiç öyle gelmedi bayağı aşşşırı şekeri suya karıştırıp içmişim gibiydi. Aç olduğum için biraz midemi bulandırdı ama kafama diktim hızlıca ikisinide. Daha sonra 1 saat arayla iki kere tekrar kanım alındı. Bu şekildeydi işlem. Ama kanım alınmışken değerlerime de bakılmış sanırım kan değerim biraz düşükmüş kan hapımı günde iki taneye çıkarmamı istedi. Sabah akşam 1 er adet yutuyorum. Bu şekildeydi biraz yorucuydu damarlarım ince olduğu için damar yolu açamadılar her yerim morardı 3 kere kan alınacak diye damar yolu açalım dedi hemşire,tamam dedim. Keşke normal 3 kere kanımı alsalardı daha az acı çekerdim😅😅