ggokalpp9 2 saat arayla 3 kez damla damla pembe akıntı oldu nişan mı acaba ara ara da adet sancısı gb ağrı gelip gidiyor doğurcak mıyım böyle olupda doğuran var mı kızlar?
Sennaaaa Ayy hayırlı olsun inşallah bebeğiniz geliyor bende senin gibi olmuştum hemen ılık duşunu al beklemeye başla evin içinde yürü
ggokalpp9 Sennaaaa inşallah canım sabah 8de akıntı başladı şimdi 10 dkda 1 ağrı giriyo doktora gidiyim mi ki
ggokalpp9 Fundabysl @Sennaaaa ewdeyim hastaneye gitmedim sabah acilden girer beklerim şiddetli sancım yok arada gelip gidiyor