Ekimannesi 28 Eylül sayılır mı acaba😊 yarın 29 olucaz, bakalım Eylül sonumu ekim başımı gelicek fındığım ❤️
zehracinar Dilekarducc Benimde 33 doktor 7 Eylül dedi ama ben hep kendimi Ağustos’a hazırladım inşallah Ağustos’ta sağlıklı bi şekilde doğar 🤗
Ygmrkmsl Busraela yarın 29 haftalık olucaz ☺️☺️ Doktorumuz normal Doğum olursa 26 Eylül diyor sezaryen olursa 20 Eylül
Ntugba Ygmrkmsl canım bende 2 gün sonra 29 haftalık oluyorum ama doğumun 3 ekim görünüyor semin nasıl eylül oluyor anlamadım