İlk dogumumda ayda 1 kez mutlaka başıma gelirdi 40 derece ateşle hastaneye giderdim sitmalanirdim ateşten largopen ilac kullandım kac kutu hatırlamıyorum. Yapman gerekenleri söylüyorum çok sonra öğrendim ve kurtuldum 1. Hindistan cevizi yağıni her emzirmeden sonra göğsüne sür yada biraz sütünü sık onunla ov. Göğsünü asla dolu bırakma birini emzirirken diğerini de sağ at buzluğa göğsün mastıt olduğunda sıcak duşa gir ovala sabunla masaj yap süt dağılsın çıkınca da sırt üstü yat ucundan tutup Göğsünü salla başka kolay bir yöntemde beyaz lahana dolapta sogutup göğsüne sar göğsünün sıcaklığından eriyecek porsuyecek ozsmana kadar kalsın. Hepsini farklı zamanlarda yaptım ise yaradı. Bebek yeterince bosaltamadigi zamanlarda olur sütun de çok demekki kalan orda orda birikip sıkışıyor kanalları tıkıyor eskimiş süt ve iltihap yapıyo ilerisi cerrahi müdahale zaten Allah kimseye yaşatmasın çok geçmiş olsun