Merhabalar, bat 22 ağustos, lakin 18 ağustostan beri erken gebelik testi yapıyorum hamile gibi hissettiğim için kendimi, ve silik çizgi çıkıp duruyordu. Bugün sabah yaptığım testte silik çizgi biraz daha koyulaştı, ama şimdi lavaboya girdim peçeteye kahvemsi pembemsi bişey geldi. Yani kıpkırmızı da değil kan gibi, kopkoyu kahverengide değil…. Adet mi olacağım bilemedim. Ki karnımda ağrıda yok adet olcakmış gibi.