Allah’a şükür ben de doğurdum kızlar. Allah isteyen herkese nasip etsin. Biraz zorlu oldu 4. Günümüz ve hala toparlanmaya çalışıyoruz. Normal olarak gözüken doğumum çatı darlığı ve bebek iriliği sebebiyle spinal sezaryene döndü. Spinal sezaryen kararı gerçekten devlet hastanesinde çok zor veriliyormuş. Bebek çok iri olduğu ve çatı darlığım olduğu halde suni vererek açılma yapmaya çalıştılar ama bir türlü ilerlemedi. Sezaryene alındım hastanede iki gün kaldım ama hayatımın en zorlu iki günüydü. Hem ağrılar hem acılar tabiki bunları unutuyorsunuz ama bir yanda bebeğiniz… Kendinizi unutup onunla ilgilenmelisiniz. Yorucu bir süreçti bebeği emzirirken kaç kere uyuya kaldım tahmin bile edemezsiniz. Hastane piskolojisi zaten zor. Eşinizle zar zor görüşüyorsunuz ve telefon nedir yerini bile bilmiyordum. Allaha şükür bu günleri atlattık ikimizde gayet sağlıklıyız. Allah herkese yardım etsin evlatlarına kavuştursun. Sormak istediğiniz bir şey varsa seve seve cevaplarım.