Aslanannesi1 çok erken değil mi daha 🤔
benim doktorum da 6 ekimde günleri doluyor dedi yani 37 haftalık oluyormuş sezeryan istersek alcak. Duruma göre 20 ekimde suni sancı veririz dedi gelmezse biz alırız dedi..
Daha 30+2 haftalığız 29+6′da kontroldeydim bana randevu günü verdi 4 hafta sonra görüşürüz dedi sezeryan, normal konuşmadık yani daha 😅