Bnkchamis Ozseee1 7 aylık hamileyim her gün bir tane soda içiyorum hatta son bir haftadır mide yanmalarımdan dolayı iki içtiğimde oluyo. Magnezyum içerdiği için bir zararı yok yararı var hatta