Bu gün kontrolüm vardı. Belki beni bilenler vardır bebeğimde sıvı azalması yaşıyordum ama şu haftaya kadar gelişimi gayet iyiydi. Bu gün doktor karın çevresinde gerileme var dedi 31+4 üm ama 29+6 ile uyumlu kiloda alt sınırda 1560 olmuşuz. 2 hafta sonraya randevu verdi tekrar. Böyle olan var mı aranızda ? Bebeğim çok mu geride ? Çok moralim bozuldu 😔