ZZeynepP1903 Kızlar 15+6 haftalık hamileyim, mide bulantısından aşırı muzdaribim. Her yemekten sonra illaki afedersiniz çıkarıyorum. Bu bebeğin gelişimini etkiler mi ni sıkıntı olur mu çok merak ediyorum. 😞
Mom9272 ZZeynepP1903 prilam ilaç al hemen içmeye başla hayata geri dönersin 9 ay kustuydım bebeyi ağzımdan cıkarcam sanıyodm😃
fatmakolay ZZeynepP1903 ben 8 ay kusuyorum çok şükür bebeğim sağlıklı bir şey olmadı korkmayın ama yine bulantı ilacı alın
ZZeynepP1903 Mom9272 doktora sormadan bunu kullanabilir miyim ? Bi sıkıntı olmaz o zaman öyle mi gerçekten bende öyleyim artık hiçbirşey yemek istemiyorum o yüzden 😞
Mom9272 ZZeynepP1903 yazdırman daha iyi olur canım sağlık ocağındada yazıyorlar bitkisel ve zararsız bi ilaç ben 9 ay onunla yaşadım içmeyince cok kusuyordu gece yatmadan önce iki adet içip uyucaksın sabaha misler gibi kalkıyorsun sabahta devam ederse bulantın bi adet daha içebilirsin cok rahat ediceksin
Aysemin54 ZZeynepP1903 gecer gecer merak etme normal yani bazılarını tanıyorum dogurdu gu gun bile kusuyo bqzen piskolojıkde oluyo
ZZeynepP1903 fatmakolay yaa inşallah benimde öyle olmaz 😒 ne bileyim işte ilk gebelik olunca insanın aklına hersey geliyor açıkçası.
fatmakolay ZZeynepP1903 doğrudur insan bi panik oluyor ama endişelenmeyin inşallah bir şey olmaz ben her seferinde kusup gidiyordum doktor bebiş önden gidiyor diyordu